عنوان مقاله
|
نام مجله
|
سال انتشار
|
جلد (شماره): صفحه آغاز و پایان
|
نظرات اعضاي هیات علمي دانشگاه هاي شهر كرمان نسبت به موانع موجود در انجام فعاليت هاي پژوهشي. سبزواري سكينه,محمدعلي زاده سكينه,عزيززاده فروزي منصوره.
|
. مجله دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد
|
1379
|
دوره 8 , شماره 2 صفحه 18 تا صفحه27.
|
تعيين معيارهاي معتبر براي ارزشيابي آموزش باليني و تدريس نظري اعضاي هيأت عملي دانشگاه علوم پزشكي كرمان. اشرف ادهمي - علي اكبر حقدوست - صديف درويش مقدم - محمدرضا شكيبي - عصمت نوحي.,
|
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي
|
1380
|
2(1)
|
ارزیابی کارایی کارگاه های بهترین تجویز برگزار شده جهت مشمولین آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی کرمان. محمدرضا شکیبی. عصمت نوحی. علی اکبر حق دوست. شهرزاد مومنایی کرمانی. گام هاي توسعه در آموزش پزشكي..
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1383
|
سال اول. شماره اول. ص 17-22.
|
بررسي مقدماتي روايي و پايايي فرم هاي ارزيابي نحوه تدريس اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي كرمان توسط دانشجويان، در سال تحصيلي 82-1381. ادهمي اشرف*,نخعي نوذر,فصيحي هرندي مجيد,فتاحي زهرا.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي.
|
1383
|
, دوره 1 , شماره 2 ; صفحه 121 تا 129
|
فرا ارزشيابي و معيارهاي آن. سكينه سبزواري.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1384
|
دوره دوم: شماره دوم. ص 116-125.
|
بررسي ديدگاه دانشجويان پزشكي مقطع كارورزي دانشگاه علوم پزشكي كرمان در زمينه كفايت آموزش هاي داده شده جهت دستيابي به اهداف آموزشي مصوب در بخش زنان و زايمان. ادهمي اشرف*,فصيحي هرندي مجيد,جليلي زهرا,محمدعلي زاده سكينه,فتاحي زهرا
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1384
|
دوره 2 , شماره 2; صفحه 95 تا صفحه 101.
|
بررسي نظرات اعضاي هيات علمي در مورد عوامل انگيزشي موثر بر عملكرد آموزشي. عزيززاده فروزي منصوره*,محمدعلي زاده سكينه,فصيحي هرندي مجيد.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي.
|
1384
|
دوره 2 , شماره 2 ; صفحه 102 تا 108.
|
بررسي سواد كامپيوتري دانشجويان پزشكي ورودي سال هاي 79-1377 دانشگاه علوم پزشكي كرمان در سال تحصيلي 83-1382. ارشادسرابي رقيه*,بهاالديني كامبيز.,
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي.
|
1384
|
دوره 2 , شماره 1 ; صفحه 33 تا صفحه 39.
|
ارتباط دانشجويان پرستاري با بيماران در بيمارستانهاي آموزشي دانشگاه علوم پزشكي كرمان. سكينه سبزواري، كامران سلطاني عربشاهي، ربابه شكرآبي، جليل كوهپايه زاده.
|
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي
|
1385
|
6 (1) : 43 تا 49.
|
انگيزه هاي ورود به رشته دندانپزشكي در دانشجويان دانشكده دندان پزشكي كرمان. مريم السادات هاشمي پور.
|
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي
|
1385
|
6: (1): 109-115
|
شیوه آموزش دکترای تخصصی PhD)) در رشته های علوم پزشکی ایران و کارکرد آموزش مبتنی بر پژوهش. دکتر علی اکبر حق دوست، دکتر بهنام صادقی راد، دکتر مجید فصیحی هرندی ، آزاده روح الامینی
|
مجله پژوهشی حکیم
|
1387
|
دوره یازدهم، شماره چهارم
|
رويكرد تحولگرايانه به نظام آموزش دكتراي تخصصي علوم پزشكي در كشور: مرور ساختاريافته مدلهاي آموزشي دانشگاههاي برتر دنيا. بهنام صادقي راد، علي اكبر حقدوست، مجيد فصيحي هرندي، آزاده روح الاميني.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1388
|
دوره ششم: شماره اول ص 10-20.
|
بررسی تاثیر آموزش بر میزان اطلاعات دارویی پرستاران شاغل در بخش اورژانس بیمارستان افضلی پور کرمان. سکینه سبزواری. زهرا رویانی. محمد حیدری. منصوره قدوسی.
|
افلاک
|
1389
|
سال ششم. شماره 20 و 21
|
موانع استفاده از مدل جایزه کیفیت ایران در آموزش علوم پزشکی کشور و ارائه راهکار: یک مطالعه کیفی، رضا دهونیه، علی اکبر حقدوست، محمدرضا امیراسماعیلی، محمود نکویی مقدم، فاطمه رمضانی.
|
فصلنامه عمی پژوهشی دانشکده بهداشت یزد.
|
1390
|
سال دهم. شماره : دوم. تابستان
|
تاثير آموزش پرستاران بر ميزان رضايت مندي از آموزش به بيمار در بيماران بستري و بر دانش، نگرش و عملكرد پرستاران بخش مراقبت هاي ويژه قلبي. رقيه مهدي پور رابري، ناهيد جمشيدي، اعظم سلطاني نژاد، سكينه سبزواري.
|
مجله سلامت و مرا قبت.
|
1390
|
سال سيزدهم شماره-1
|
آمار مبتنی بر شواهد: رویکرد مناسب توصیف و تحلیل داده های یک پژوهش. محمدرضا بانشی. سعیده حاجی مقصودی. اعظم رستگاری. محمدرضا محمودی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1390
|
دوره هشتم، شماره اول، ص 4-13
|
عوامل مؤثر بر تمايل به ادامه تحصيل در رشته هاي مختلف تخصصي در دانشجويان دانشكده هاي دندانپزشكي كرمان، رفسنجان و زاهدان. مريم السادات هاشمي پور، نادر نوابي، الهه سرداري
|
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي
|
1390
|
11(8) : 979-982
|
بازتعريف آموزش دكتراي تخصصي در كشور: مرور ساختاريافته مستندات. روح الاميني آزاده,حق دوست علي اكبر,صادقي راد بهنام,فصيحي هرندي مجيد*
|
مجله دانشگاه علوم پزشکي رفسنجان
|
1390
|
دوره 10 , شماره ويژه نامه ; صفحه 3 تا 18
|
چالش های آموزش پزشکی عمومی در ایران: یک مطالعه کیفی. محمدرضا امیراسماعیلی ، محمود نکویی مقدم، محمود موسی زاده، الهه پهلوان.
|
گام های توسعه در آموزش پزشكی
|
1391
|
دوره نهم، شماره دوم، ص118-131.
|
رابطه بين سرمايه اجتماعي سازماني با نگهداشت اعضاي هيأت علمي دانشگاه علوم پزشكي كرمان، سال 1390. محمدرضا اميراسماعيلي، فرزانه ذوالعلي، رضا دهنويه، محمود نكويي مقدم، عاطفه اسفندياري، هدايت سالاري.
|
مجله ايراني آموزش در علوم پزشكي
|
1391
|
. 12 :( 4). 274- 284
|
مطالعه كاربرد پزشكي از راه دور در تشخيص و درمان بيماري هاي گوش، حلق و بيني. صفدري رضا*,ماسوري نيلوفر,بهاالديني كامبيز,خراساني زاده مهديه.,
|
پياورد سلامت.
|
1391
|
دوره 6 , شماره 3 ; صفحه 246 تا صفحه 254.
|
اعتبارسنجی پرسش نامه رویکردهای مطالعه و یادگیری به منظور تعیین روش های مطالعه و یادگیری دانشجویان. محمدرضا محمودی.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي.
|
1392
|
دوره دهم،. شماره چهارم.ص303-312
|
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ارایه الگوی مناسب تدریس بر اساس دیدگاه آنان. مهدی درویش زاده. سکینه سبزواری. بهشید گروسی. اکبر حسن زاده
|
گام های توسعه در آموزش پزشکی.
|
1392
|
10 (3) :376-384
|
درک مدرسین پرستاری از چالش های ارزشیابی بالینی دانشجویان: یک مطالعه کیفی. سكينه سبزواري. عباس عباس زاده. فريبا برهاني. دوره دهم،
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1392
|
شماره سوم، ص 267-279.
|
روزآمد کردن واحدهاي درسی دوره دکتراي تخصصی پژوهشی (M Phil) در ايران. احسان مصطفوی. علی اکبر حقدوست. محمدرضا سیاوشی. هادی رنجبر. مجید فصیحی هرندی.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي.
|
1392
|
دوره دهم، شماره سوم. ص 240-250.
|
تلاش براي عدالت آموزشي: تبيين فرايند ارزشيابي باليني دانشجويان پرستاري، يك مطالعه گراندد تئوري. برهاني فريبا,عباس زاده عباس,سبزواري سكينه
|
اخلاق زيستي
|
1392
|
دوره 3 , شماره 9 ; صفحه 25 تا صفحه 58
|
درك مدرسين پرستاري از چالش هاي ارزشيابي باليني دانشجويان: يك مطالعه كيفي. سبزواري سكينه*,عباس زاده عباس,برهاني فريبا.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي .
|
1392
|
دوره 10 , شماره 3 ; صفحه 267 تا صفحه 279.
|
ادراك مربيان باليني پرستاري از موانع آموزش باليني چالش ها و راهكارها: يك مطالعه كيفي. عباس زاده عباس,برهاني فريبا,سبزواري سكينه*
|
تحقيقات كيفي در علوم سلامت
|
1392
|
دوره 2 , شماره 2 ; صفحه 134 تا صفحه 154.
|
بررسي شيوه هاي متداول ارزشيابي و ارتباط آن با رويكردهاي يادگيري در دانشجويان پرستاري دانشگاه علوم پزشكي كرمان. عباس زاده عباس,برهاني فريبا,سبزواري سكينه*,افتخاري زهره.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي .
|
1392
|
دوره 10 , شماره 2 ; صفحه 142 تا صفحه 152
|
تعيين شاخص هاي ارزيابي سيستم هاي اطلاعات بيمارستاني HIS) Hospital information system) اميراسماعيلي محمدرضا,زارعي ليلا*,شيباني الهه,عرب پور عظيمه
|
مديريت اطلاعات سلامت .
|
1392
|
, دوره 10, شماره 1پياپي 29، صفحه 1 تا صفحه 13
|
مقايسه توليدات علمي مجلات تخصصي علوم پزشكي ايران با كشورهاي منتخب (مقاله كوتاه) موسي زاده محمود,براتي اميد,مرادزاده مينا,علي رمضاني مريم,اميراسماعيلي محمدرضا*.
|
پايش.
|
1392
|
, دوره 13 , شماره 1 ; صفحه 17 تا 20
|
بررسی خصوصیات شخصیتی و علمی الگوهای مثبت و منفی در بین مدرسین دانشگاه علوم پزشکی
کرمان از دیدگاه دانشجویان رشته های داروسازی و دندانپزشکی
مریم اسماعیلی 1، علی اکبر حقدوست2، امین بیگ زاده 3* ، بهاره بهمن بیجاری 4، اعظم بذرافشان
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1392
|
3191،298- دوره دهم، شماره سوم، ص 311
|
بررسی سبک های یادگیری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ارایه الگوی مناسب
تدریس بر اساس دیدگاه آنان
مهدی درویش زاده 1، سکینه سبزواری 2 * ، بهشید گروسی 3، اکبر حسن زاده 4
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1392
|
دوره دهم، شماره - 2431 ،473 سوم، ص
|
بررسی تأثیر آموزش مهارت های مطالعه بر راهبردهای یادگیری و مطالعه، خودکارامدی و
رضایتمندی دانشجویان جدیدالورود پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمان
عصمت نوحی 1 * ، ناهید فلاح نژاد 2، بهشید گروسی 3، علی اكبر حق دوست
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1392
|
دوره دهم، شماره چهارم،
|
مقایسه توانایی دانشجویان در پاسخ دهی به آزمون تدبیر مشکل بیمار (PMP) و سؤال تشریحی تعدیل یافته (MEQ) با آزمون سؤالات چندگزینه ای (MCQ) و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی.محمدرضا محمودی. محمودرضا دهقانی.
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
دوره یازده، شماره دوم، ص 187-195
|
تاثیر مداخله آموزشی مبتنی بر تئوري رفتار برنامه ریزي شده بر رفتارهاي منجر به تشخیص زود هنگام سرطان پستان در زنان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر زاهدان سال 1392. مریم سرگزي. محبت محسنی. مریم صفرنواده. عابدین ایرانپور. مقدمه میرزایی. یونس جهانی.
|
فصلنامۀ بیماري هاي پستان ایران
|
1393
|
سال هفتم، شماره دوم،
|
رابطه تفكر انتقادي با سبك هاي يادگيري در دانشجويان تحصيلات تكميلي پرستاري. نوحي عصمت*,صلاحي سحر,سبزواري سكينه.,
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
دوره 11 , شماره 2 ; صفحه 179 تا صفحه 186.
|
عوامل شخصیتی و دموگرافیک پیش بینی کننده سبک های یادگیری در دانشجویان دانشگاه علوم
پزشکی کرمان
هاجر شفیعان 1، منصوره عزیززاده فروزی 2، بهشید گروسی 3*، علی اکبر حقدوست4، سودابه نواده 5
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
مجله مركز مطالعات و توسعه آموزش پزشكي
|
1393
|
دوره یازدهم، شماره اول، ص 01 011
|
ارزشیابی برنامه آموزشی رشته کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم
پزشکی کرمان بر اساس الگوی CIPP
مریم اخوتی 1، وحید یزدی فیض آبادی 2، امین بیگ زاده 3*، مصطفی شکوهی 4، محمد حسین مهرالحسنی 5
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
دوره یازدهم، شماره اول، ص 101
|
تأثیر آموزش از طریق ویکی بر یادگیری مهارت های اطلاع یابی دانشجویان پزشکی
مریم اخوتی 1، مینا مرادزاده 2 * ، فرزانه ذوالعلی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،231 دوره یازدهم، شماره دوم، ص 251
|
رابطه تفکر انتقادی با سبک های یادگیری در دانشجویان تحصیلات تکمیلی پرستاری
عصمت نوحی 1*، سحر صلاحی 2، سکینه سبزواری 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،671 دوره یازده، شماره دوم، ص 681
|
مقایسه توانایی دانشجویان در پاسخ دهی به آزمون تدبیر مشکل بیمار ) PMP ( و سؤال تشریحی
تعدیل یافته ) MEQ ( با آزمون سؤالات چندگزینه ای ) MCQ ( و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی
محمدرضا محمودی 1*، محمودرضا دهقانی 2
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،581 دوره یازده، شماره دوم، ص 59
|
کاربرد مدل های چند سطحی خطی و معادلات برآورد تعمیم یافته در ارزشیابی روند کیفیت تدریس
استادان در ترم های مختلف
محمدرضا بانشی 1*، ملیحه رضایی 2، سمیه شاهرودی 2، فرزانه ذوالعلی 3، مریم اخوتی 4، علی اکبر حق دوست5
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،691 دوره یازده، شماره دوم، ص 4
|
بررسی وضعیت تصمیم گیری بالینی پرستاران بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی کرمان پس از
آموزش پرستاری مبتنی بر شواهد و مقایسه با گروه شاهد
عصمت نوحی 1، اسماء عبداله یار 2*، طیبه فصیحی هرندی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،162 دوره یازده، شماره دوم، ص 172
|
توانمندی دستیاران گروه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه پزشکی مبتنی بر شواهد
عصمت نوحی 1، مهدی زارعیان 2*، زهره رهایی 3، علی اکبر حقدوست
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،898 دوره یازده، شماره سوم، ص 8
|
بررسي مشكلات حين تحصيل دانشجويان و وظايف و نقش استادان مشاور در حل مشكلات
عصمت نوحی 1 * ، علی اکبر حقدوست2، بهشید گروسی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
،434 دوره یازدهم، شماره چهارم، ص 4
|
طراحی و ارزیابی نرم افزار آموزشی الکترونیکی برای آموزش مسایل بهداشتی به نابینایان
کامبیز بهاءالدین بیگی 1، زهرا سادات ایزی 2، سیمین صالحی نژاد 3*، زهرا جراره 2، رویا وطن خواه 4
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
356 دوره یازدهم، شماره چهارم، ص 36
|
ارزیابی محیط بالینی بر اساس مدل DREEM از دیدگاه کارورزان و دستیاران پزشکی
بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
131 ،781 دوره دوازدهم، )ویژه نامه شماره 1(، ص 78
|
ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
دانشگاه های علوم پزشکی کشور
* امین بیگ زاده 1، مصطفی شکوهی 2، لیلا والی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1393
|
دوره یازده، شماره سوم
|
- بررسی درگیری فعال دانشگاهی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در سال 1391-92
عصمت نوحی ، حمیده منتظری 2، مصطفی شکوهی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، شماره اول، ص 1
|
مقایسه دو روش ارزشیابی معمول و 063 درجه در ارزشیابی مهارت های بالینی دانشجویان
- کارشناسی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال تحصیلی 102
سمیه موسوی 1، سکینه سبزواری 2*، حسین صافی زاده 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 1334 ،832 دوره دوازدهم، )ویژه نامه شماره 1(، ص 842
|
ارزیابی کیفیت آموزش دوره دکتری پرستاری از دیدگاه استادان و دانشجویان/ فارغ التحصیلان
عصومه منگلی 1، ام سلیمه رودی رشت آبادی 1*، سیده سکینه سبزواری 2، عصمت نوحی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 1924 ،542 دوره دوازدهم، )ویژه نامه شماره 1(، ص
|
آموزش وظیفه مدار: راهکاری برای ارتقای پیوند تئوری و عمل در آموزش پزشکی
معصومه منگلی 1، سکینه سبزواری 2، عصمت نوحی 3 *
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
4691 ،292 دوره دوازدهم، شماره دوم، ص 603
|
بررسی ارتباط سلامت معنوی و رفتارهای مدنی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
محمدعلی رضایی 1، سکینه سبزواری 2 * ، بهشید گروسی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 4731 ،733 دوره دوازدهم، شماره دوم، ص 783
|
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی نسبت به رشته تحصیلی قبل و بعد از ورود به
بخش های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
عصمت نوحی 1 * ، علی اکبر حقدوست2، افسانه محمدی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 4944 ،444 دوره دوازدهم، شماره سوم، ص 444
|
بررسی تطبیقی ساختار برنامه درسی کارشناسی پرستاری در ايران با چند دانشکده پرستاری معتبر از
کشورهای منتخب جهان
عصمت نوحی 1، لیلا قربانی قرعانی 2*، عباس عباس زاده 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 4931 ،154 دوره دوازدهم، شماره سوم، ص 174
|
بررسی ارتباط جو روانی اجتماعی کلاس با پیشرفت تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و استادان
یاوری 1 * ، بهشید گروسی 2، حسین صافی زاده 3، عباس عباس زاده 4
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 5935 ،105 دوره دوازدهم، شماره سوم، ص 155
|
سهم دانشگاه علوم پزشکي کرمان در توليدات علمي پايگاه استنادي علوم
مريم اخوتي 1، اعظم بذرافشان 2*، مرتضي زارع 3، ليلا عبدالهي 4، مليحه سادات بذرافشان
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
5931 ،105 دوره دوازدهم، شماره چهارم، ص 15
|
ارزشيابی برنامه آموزشی دانشکده پزشکی کرمان بر اساس الگوی CIPP
صدیقه خدابنده 1*،پریسا رستم بیگی 2، سکینه سبزواری 3، عصمت نوحی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
- 4531 ،065 دوره دوازدهم، شماره چهارم، ص 075
|
تحليل برونداد علمی حوزه آموزش پزشکی در پایگاه اطلاعاتی Web of Science
مریم اخوتی 1، حلیمه صادقی 2*، رضا شجاعی
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دهم، شماره دوم،
|
ارزيابي کيفيت خدمات آموزشي به دستياران در بيمارستان هاي آموزشي دانشگاه علوم پزشکي
کرمان بر اساس مدل سروکوال ) SERVQUAL
سید مصطفی سیدعسکری 1، محمدعلی شفا 2، فرهاد ایرانمنش2، امین بیگ زاده 3*، محبوبه محمدپور
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، )ویژه نامه شماره 1(،
|
ارزیابی محیط آموزشی درمانگاهی در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از
دیدگاه دستیاران بر اساس پرسش نامه ACLEEM
* مهلا سلاجقه 1، بهاره بهمن بیجاری 2، مصطفی شکوهی 3، عسکر صفی پور افشار 4، امین بیگ زاده 5
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، )ویژه نامه شماره 1(،
|
- بررسی درگیری فعال دانشگاهی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در سال 1921 29
عصمت نوحی 1 * ، حمیده منتظری 2، مصطفی شکوهی 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، شماره اول
|
ارتباط ویژگی های فردی اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی کشور با افت تحصیلی دانشجویان: -
مرور نظام مند
علی اکبر حقدوست1، رضوان انصاری 2*، طاهره چنگیز 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، شماره چهارم
|
بررسی تطبیقی ساختار برنامه درسی کارشناسی پرستاری در ايران با چند دانشکده پرستاری معتبر از
کشورهای منتخب جهان دوره دوازدهم، شماره سوم
عصمت نوحی 1، لیلا قربانی قرعانی 2*، عباس عباس زاده 3
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
1394
|
دوره دوازدهم، شماره سوم
|
Medical student and academic staff perceptions of role models: an analytical cross-sectional study. Ali A Haghdoost and Mohammad R Shakibi
|
BMC Medical Education
|
2006
|
6:9
|
Gap analysis in telemedicine K Bahaadini, K Yogesan
|
Journal of Telemedicine and Telecare
|
2008
|
14 (6), 326-328
|
Health staff priorities for the future development of telehealth in Western Australia K Bahaadini, K Yogesan, R Wootton, KBKYR Wootton
|
Rural and Remote Health
|
2009
|
9:1164
|
Estimating travel reduction associated with the use of telemedicine by patients and healthcare professionals: proposal for quantitative synthesis in a systematic review R Wootton, K Bahaadinbeigy, D Hailey
|
BMC health services research
|
2010
|
11 (1), 185
|
Gaps in the systematic reviews of the telemedicine field K Bahaadinbeigy, K Yogesan, R Wootton
|
Journal of Telemedicine and Telecare
|
2010
|
16 (7), 414-416
|
MEDLINE versus EMBASE and CINAHL for telemedicine searches K Bahaadinbeigy, K Yogesan, R Wootton
|
Telemedicine and e-Health
|
2010
|
16 (8), 916-919
|
A survey of the state of telemedicine in Western Australia K Bahaadinbeigy, K Yogesan, R Wootton
|
Journal of Telemedicine and Telecare
|
2010
|
16 (4), 176-180
|
Role of Clinical Decision Supporting Systems in Prevention of Medical Errors from the Perspective of Health Care Staff in University Hospitals of Kerman University of Medical Sciences, Iran M Ariaei, AS Nejad, J Kouti, Z Mehdipour, K Bahaadinbeigy
|
Director General
|
2012
|
9 (5)
|
Comparison of Bibliographic Databases in Retrieving Information on Telemedicine. M Ahmadi, R Ershad-Sarabi, R Jamshidiorak, K Bahaadinbeigy.
|
Journal of Kerman University of Medical Sciences
|
2013
|
21 (4), 343-354
|
Viewpoints of veterans affected by psychological disorders towards usage of telemental services for War Veterans M Ahmadi, K Bahaadinbeigy, T Noori
|
Iranian Journal of War and Public Health
|
2013
|
6 (1), 51-59
|
Surveying Kerman’s Afazalipour Hospital clinical and educational staffs points of view about the clinical decision support system designed for reducing the possibility of pulmonary embolism and deep vein thrombosis Z Agharezaei, SH Tofighi Sh, A Nemati, L AAgharezaei, K Bahaadinbeigi
|
Hospital
|
2013
|
12 (2), 29-38
|
A Proposed Simple Teleradiology System Using a Digital Camera A Askari, M Khodaie, A Enhesari, K Bahaadinbeigi Beigi
|
Journal of Kerman University of Medical Sciences
|
2013
|
20 (1), 102-108
|
The Diagnostic Agreement of Original and Faxed Copies of Electrocardiograms S Hajesmaeel-Gohari, M Hajimohammadhasani-Ravari, M Ghasemzadeh-Kahnooei, F K Bahaadinbeigi
|
Zahedan Journal of Research in Medical Sciences
|
2013
|
15 (2), 102-103
|
Comparison of the Accuracy of Digital Image-based and Patient Visit-based Diagnoses in an Iranian Dermatology Clinic M Montazeri, K Bahaadinbeigy, Z Rahnama, M Montazeri
|
Journal of Basic and Applied Scientific Research
|
2013
|
3(11)28-33
|
Effect of telenursing (telephone follow-up) on glycemic control and body mass index (BMI) of type 2 diabetes patients.
Lashkari T, Borhani F, Sabzevari S, Abbaszadeh A.
|
Iran J Nurs Midwifery Res
|
2013 Nov.
|
18(6):451-6
|
The Evaluation of Web-based Software for Sending Medication Adherence Reminders in Infectious Disease Patients. K Bahaadinbeigy, A Mousaali, S Salehi Nejad, S Haj Esmaili Gohari4,
|
Journal of Health & Development
|
2014
|
: 137- 147: 3 (2),
|
Performance Evaluation of Medical Image Retrieval Systems Based on a Systematic Review of the Current Literature R Akbarnejad, M Okhovati, K Bahaadinbeigy, S Sedghi .
|
Human Information Interaction
|
2014
|
160-171 :1 (2),
|
Contributing Factors Affecting Body Satisfaction among Pregnant Women with an Emphasis on Self-Esteem and Depression. K Bahaadinbeigy, B Garrusi, A Etminan, V Razavi Nematollahi
|
International Journal of Caring Sciences
|
2014
|
7 (2), 530-37
|
Authors' response to the letter of Nigel R Armfield on ‘The 60 most highly cited articles published in the Journal of Telemedicine and Telecare and Telemedicine A Askari, M Khodaie, K Bahaadinbeigy
|
Journal and E-health Journal of telemedicine and telecare.
|
2014
|
20, 166
|
The clinical librarians and information professionals’ role in tele-medicine: assisting the general practitioners working in rural areas of Kerman Province in the treatment process F Motamedi, A AleTaha, K Bahaadini
|
Journal of Health Management and Informatics
|
2014
|
1 (2), 31-35
|
Attitude of Iranian Physicians and Nurses toward a Clinical Decision Support System for Pulmonary Embolism and Deep Vein Thrombosis., Agharezaei Z, Bahaadinbeigy K, Tofighi S, Agharezaei L, Nemati A.
|
Computer Methods and Programs in Biomedicine Journal.
|
2014
|
|
The 60 most highly cited articles published in the Journal of Telemedicine and Telecare and Telemedicine Journal and E-health A Askari, M Khodaie, K Bahaadinbeigy, 1357633X13519899
|
Journal of telemedicine and telecare
|
2014
|
20(1):35-43
|
Concept Maps and Meaningful Learning in Medical Education
|
گام هاي توسعه در آموزش پزشكي
|
2015
|
; 12(3):
|